唱片公司:Universal
音樂類型:西洋音樂
唱片編號:173 673-5A
發行日期:2007年10月05日
圖片來源:http://www.books.com.tw/exep/cdfile.php?item=0020121148

Bubbly - Colbie Caillat 

(OS:Would you count me in?)
I've been awake for a while now
You've got me feelin like a child now
Cause every time I see your bubbly face
I get the tingles in a silly place

It starts in my toes
And I crinkle my nose
Where ever it goes I always know
That you make me smile
Please stay for a while now
Just take your time
Wherever you go

The rain is falling on my window pane
But we are hiding in a safer place
Under covers staying dry and warm
You give me feelings that I adore

It starts in my toes
Makes me crinkle my nose
Where ever it goes I always know
That you make me smile
Please stay for a while now
Just take your time
Where ever you go

What am I gonna say
When you make me feel this way
I just... mmm

It starts in my toes
Makes me crinkle my nose
Where ever it goes I always know
That you make me smile
Please stay for a while now
Just take your time
Where ever you go

I've been asleep for a while now
You tucked me in just like a child now
Cause every time you hold me in your arms
I'm comfortable enough to feel your warmth

It starts in my soul
And I lose all control
When you kiss my nose
The feelin shows
Cause you make me smile
Baby just take your time now
Holdin me tight
Wherever, wherever, wherever you go
Wherever, wherever, wherever you go
Wherever you go,
I always know
cause you make me smile
Even for just a while

蔻比凱蕾 - 陽光微笑 

和你一起嗎?
睡醒了還想賴著床
從此我變得孩子氣
你的笑臉散發陽光
暖暖在我心房

從腳趾頭
到我鼻頭
竄到哪裡我都享受
你讓我開懷大笑
不要急著起跑
輕輕放慢腳步
我就跟你走

雨滴打在窗戶玻璃
我們躲在祕密基地
蓋著被子感覺好溫暖
你讓我不想放手

從腳趾頭
到我鼻頭
竄到哪裡我都享受
你讓我開懷大笑
不要急著起跑
輕輕放慢腳步
我就跟你走

我要如何表白
你總是讓我自在
我想說啊…嗯~

從腳趾頭
到我鼻頭
竄到哪裡我都享受
你讓我開懷大笑
不要急著起跑
輕輕放慢腳步
我就跟你走

我早就沈沈睡著
你還緊抱著不放手
每一次躺在你懷抱
我都暖暖享受

從我靈魂
到我全身
你在我鼻頭輕吻
感覺好濃
你讓我開懷大笑
寶貝不要著急
緊緊抱著我
不管 不管 不管你在哪裡
不管 不管 不管你在哪裡
不管你在哪裡
我都知道
你讓我開懷大笑
就算只有幾秒

專輯相關資訊:

唱片公司:Universal
音樂類型:西洋音樂
唱片編號:173 673-5A
發行日期:2007年10月05日
台壓專輯 / CD / 1 片裝
博客來網址:蔻比凱蕾 / Coco

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 EVELYN 的頭像
    EVELYN

    SHAN的簡單幸福生活

    EVELYN 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()